reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

reklama

Nezaradené

Plávanie v jazere

Marian Baran

Plávanie v jazere

Pozdravujem ťa z dovolenky. Je tu pekne, pekný výhľad, pekný karavan, príroda a pekne prší. Pršalo celý deň.

  • 1. aug 2021
  • Páči sa: 16x
  • Prečítané: 1 322x
  • 3
Hubárska sezóna

Marian Baran

Hubárska sezóna

Do lesa som vstúpil ešte za šera. Vlhkosť vzduchu, zmiešaná s arómou očakávania, mi vrazila do nosa. Veverička na strome si premerala môj veľký prútený kôš, schovala si tvár do predných labiek a zasmiala sa.

  • 29. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 009x
  • 2
Konečná, nevystupovať

Marian Baran

Konečná, nevystupovať

Keď som nastúpil do vlaku, hneď som vedel, prečo mám cestu týmto dopravným prostriedkom tak rád. Ako som sa obzeral na všetkých ľudí s rôznymi, dá sa povedať zamrznutými výrazmi tváre, vniesol sa do mňa pocit.

  • 24. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 0
Musíme si pomáhať

Marian Baran

Musíme si pomáhať

Cez víkend som spotreboval všetky papierové vreckovky. Nádcha neúprosne zaútočila s prejavmi, ktoré k nej prináležia. Pondelok ráno som bezradne pozeral na posledný prázdny obal.

  • 2. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 667x
  • 7
Voda na všeličo

Marian Baran

Voda na všeličo

Pri Tisovci sú aj ostré zákruty, kde si treba dávať pozor na drobný štrk na kraji cesty. Obleky máme v kufri auta a svadobné zákusky v papierových škatuliach, sladko voňajú interiérom auta.

  • 10. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 0
reklama
Slanina

Marian Baran

Slanina

Mám rád slaninu, jej jedinečnú chuť.

  • 10. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 858x
  • 88
Cvičný svah

Marian Baran

Cvičný svah

Účasť na lyžiarskom výcviku nebola podmienená prospechom. Preto sa ho mohol zúčastniť každý, kto mal záujem a zaplatil.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 4
Drzo, len tak...

Marian Baran

Drzo, len tak...

Poobede bolo sparno. Niekoho premohla letargia a sedel v tieni. A niekto sa pohyboval.

  • 17. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 353x
  • 5
Ako nepásli

Marian Baran

Ako nepásli

Išli sme chvíľu lesom. Po napadanom ihličí, popod konáre stromov. Tvoje deti kráčali pred nami. Boli nedočkavé, tešili sa.

  • 29. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 5
Vypredané

Marian Baran

Vypredané

Vysedené kreslá na ktorých sa zle sedelo, žuvačky nalepené na hnedom dreve boli spojené a vytvárali reliéf, ktorý na náhodný dotyk pôsobil nechutne.

  • 24. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 225x
  • 4
reklama
Pokušenia

Marian Baran

Pokušenia

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 0
Obraz jedného dňa

Marian Baran

Obraz jedného dňa

Pozeral jej do očí. Mala ich privreté v pokojnej krivke mihalníc. Chcel z tej tváre, z toho výrazu zistiť či to bolelo. Čítal všetky vrásky. A od znova. Zdalo sa, že je ich tam málo, takých bez tieňa. Horlivo behal očami po koži. Bolo to neisté. Krehké presvedčenie, že v tom bolo i niečo príjemné. Že snáď do tej tváre vstúpi blaženosť, úsmev.

  • 26. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 240x
  • 0
Krava jedna

Marian Baran

Krava jedna

Doobeda šliapala na kraji cesty. Trochu špinavá. S obrovským bruchom sa kolísala, akoby si krátila čas. Knísala sa po ceste, ktorú naspamäť poznala. Pod nohy vietor rozfukoval farebné listy. Aj jej sa lepšie kráčalo. Ten deň jej doprial všetkého čo mohla dostať, po čom mohla zatúžiť.

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 154x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu