reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

reklama

Odkazy

Som vyhľadal dílera

Marian Baran

Som vyhľadal dílera

Možno je to ročnou dobou. Tou jesennou hrdzavou prázdnotou. Možno krátkymi dňami, chladnými ránami. A možno je to závislosť.

  • 13. okt 2021
  • Páči sa: 49x
  • Prečítané: 2 013x
  • 13
Vlakom z Popradu

Marian Baran

Vlakom z Popradu

Cestoval som vlakom a tak ako vždy, sledoval som trať. Cez škáru stiahnutého okna, kochal som sa krajinou. Obdivoval som ubiehajúce okolie, stromy, domy a tak.

  • 5. okt 2021
  • Páči sa: 38x
  • Prečítané: 2 357x
  • 4
Električka číslo štyri

Marian Baran

Električka číslo štyri

Po nábreží kráčali dvaja páni v najlepších rokoch. Kráčali pomaly a rozprávali sa. Bolo vidno, že sa pár desaťročí poznajú.

  • 28. sep 2021
  • Páči sa: 46x
  • Prečítané: 1 384x
  • 5
Pekná stopárka

Marian Baran

Pekná stopárka

Stál som za mestom, v ruke kartón s dvoma veľkými písmenami a stopoval som. Premenlivá oblačnosť mi spríjemňovala ten výnimočný deň.

  • 23. sep 2021
  • Páči sa: 53x
  • Prečítané: 2 783x
  • 9
Bol som na hubách

Marian Baran

Bol som na hubách

Huby mám rád. Je to zadarmo a sú fotogenické. Zbieram iba tie čo poznám, experimenty v tomto smere nepodporujem.

  • 21. sep 2021
  • Páči sa: 42x
  • Prečítané: 1 431x
  • 4
reklama
Kôň menom Baxter

Marian Baran

Kôň menom Baxter

Keď som vykydal spod kráv hnoj, poslali ma do stajne, za koňom menom Baxter. Vraj za odmenu.

  • 20. sep 2021
  • Páči sa: 48x
  • Prečítané: 1 201x
  • 6
Červená podprsenka

Marian Baran

Červená podprsenka

Na balkóne mám malý koberec. Mám k nemu dobrý vzťah. Páči sa mi ako je utkaný, aj jeho farby.

  • 23. aug 2021
  • Páči sa: 52x
  • Prečítané: 2 800x
  • 12
Pod solárnymi panelmi sa pasú ovce

Marian Baran

Pod solárnymi panelmi sa pasú ovce

Doma som sa hneval na holubov, ktorí mi občas priletia na balkón. Priletia a snažia sa mi ten priestor ukradnúť.

  • 8. aug 2021
  • Páči sa: 31x
  • Prečítané: 1 495x
  • 2
Krompáč

Marian Baran

Krompáč

Pred domom, vedľa parkoviska, štvorica kopáčov kopala do zeme jamu. Štyria chlapi, krompáčom a lopatami do zemského povrchu zrobili jazvu.

  • 5. aug 2021
  • Páči sa: 35x
  • Prečítané: 1 356x
  • 3
Kto so mnou spáva

Marian Baran

Kto so mnou spáva

Posteľ je súkromný priestor. Je to štát v štáte, chránené krajinné územie. Stroj času a teleport do vzdialených, luxusných destinácii.

  • 20. apr 2021
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 533x
  • 5
reklama
Kávovar

Marian Baran

Kávovar

Pokazil sa mi kávovar. Jedno ráno začala káva vytekať spod zariadenia, pohár ostal prázdny. Prekvapilo ma to.

  • 19. apr 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 2 150x
  • 7
Chlap na nákupoch

Marian Baran

Chlap na nákupoch

Na železničnej stanici som stretol kamaráta. Sedel na lavičke. Na kolenách mal položenú tašku, pozeral pred seba a spokojne sa usmieval.

  • 13. okt 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 980x
  • 1
Ako som stanoval

Marian Baran

Ako som stanoval

Rozhodol som sa pre dovolenku pod stanom. Žiadna klimatizovaná miestnosť, trojzónový matrac ale spacák a karimatka.

  • 21. sep 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 506x
  • 6
Láska na pracovisku

Marian Baran

Láska na pracovisku

Zbadal som ju niečo predpoludním. Bola iná ako ostatné, jej vzhľad ma hneď upútal. Nechápem, že som si ju nevšimol už ráno.

  • 14. sep 2020
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 055x
  • 3
Niečo pod zub

Marian Baran

Niečo pod zub

Tá moja doktorka, tá mi vôbec nedopraje. Stále mi prízvukuje, že by som mal menej jesť, stravovať sa zdravo.

  • 9. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 561x
  • 6
reklama
Dychová skúška

Marian Baran

Dychová skúška

Už dávno som si všimol, že s úsmevom ide všetko ľahšie. Úsmev je zbraň. Odľahčí vypäté situácie, dokáže meniť zásadné rozhodnutia, nastoľuje harmóniu a zvyšuje tlkot srdca.

  • 7. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 4
Žena vo výťahu

Marian Baran

Žena vo výťahu

Kedysi dávno sedel nad rysovacou doskou chlapík. Na papieri pred sebou vytváral projekt niekoľko poschodovej budovy. Neponáhľal sa, nebol platený od hodiny. Dobrý pocit z vykonanej práce oslávil cigaretou. Na stole plný popolník.

  • 2. sep 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 995x
  • 3
Cestoval som vlakom

Marian Baran

Cestoval som vlakom

Na ramene s batohom. S miestenkou pri okne, v smere jazdy, som nastúpil do vlaku. Zvláštna radosť z blízkeho stretnutia s diaľkou, mi nakreslila na tričku batmana.

  • 31. aug 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 3 468x
  • 6
Veľká párty

Marian Baran

Veľká párty

Obdivujem ľudí, ktorí pozorujú zvieratá. Venujú tejto aktivite veľa času a svoje pozorovania dokážu spracovať do vedeckej podoby. Sledujú tučniaky alebo celé hodiny zapisujú správanie mravcov.

  • 28. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 485x
  • 3
Masáž očí

Marian Baran

Masáž očí

Skoro ráno, keď bol ešte vzduch chladný, sedel som pred panelákom na bicykli. Dal som si slávnostné tričko, to je také, ktoré je čisté. Oholil som sa, pridal pár kvapiek kolínskej.

  • 23. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 156x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu