reklama

Mama a syn

Pod okná paneláku, začal niekto chodiť pravidelne pískať. Vždy zahvízdal, až ma trhlo. Zvedavosť mi išla oba boky vyvaliť. Kto dnes využíva na komunikáciu, mobilné dáta mojej mladosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vybehol som na balkón a pozrel dole na chodník pred vchodom. Chlap v mojom veku, čiže dobrý ročník. Nos, vlasy a odstávajúce uši, také čo dnes nosí takmer každý. Pozeral na prvé poschodie, zapískal ešte raz, len tak pomedzi zuby. A počkal, kým sa na balkóne ukážu ruky a hlava s vlasmi úplne do biela. Ako sa máš mama? 

Doniesol som ti chlieb. Chytíš? Biela hlava prikývla. Chlap sa napriahol a vyhodil plátenú tašku priamo k rukám mamy. Mama bez problémov tašku chytila. Prečo mi to nemôžeš priniesť pred dvere ako Zuzka? Spýtala sa. Chlap rozhodil rukami a usmial sa. Večer ti zavolám. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takto sa to opakovalo pravidelne. Chlap zapískal, niečo priniesol a chvíľu sa s mamou rozprávali. Prestal som tomu venovať pozornosť, podľa pískania som získal orientáciu v čase. Chlap bol presný. Až včera. Na balkóne som sadil tymián. Zapískal. Päť hodín popoludní.To chytíš, neboj. No skúsim. A vzápätí niečo dopadlo na zem so zvláštnym zvukovým efektom.

Sakra. Zahromžil chlap. Asi to vyhodím, donesiem druhé.

To nevadí, prines mi to normálne pred dvere. 

Čo s tým budeš robiť?

Spravím si praženicu.

Z dvadsiatich vajec?

Chlap zdvihol tašku zo zeme a odniesol pred dvere, tak ako si mama želala. Potom vybehol z domu a zamával na prvé poschodie. Ruky na balkóne odmávali. Mama, večer ti zavolám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama



 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu