reklama

Bol som v meste

Prechádzal som námestím a videl som, že všetko je ako má byť. Víno po čiaru, lokše riadne mastené a na mäse kopec praženej cibule.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pri jednom stánku s občerstvením som sa stretol s chlapíkom. Uvidel som ho až v poslednej chvíli a on mňa asi tiež. Obsah jeho plastového pohára skončil na mojej zimnej bunde. Začal sa mi ospravedlňovať, ponúkať peniaze na čistiareň, dokonca sa dušoval, že mi zbehne kúpiť novú bundu. Odmietol som a poďakoval. Taká ústretovosť a ľudskosť.

Videl som v tvárach ľudí spokojnosť a radosť. Tento čas robí ľudí lepšími ako sú. Odhalí v nich pod zámkom držané dobro. Keď som si išiel zapáliť, pri tvári sa mi hneď objavila ruka so zapaľovačom. Keď mi na brade uviazol kus jablkovej štrúdle, niekto cudzí mi podal servítku. Keď mi na zem vypadla bankovka, okamžite sa pre ňu zohol neďaleko stojaci mladík. Pri žiadnom stánku čakanie netrvalo dlho, vždy sa našiel niekto, kto ten čas spríjemnil. Stretol som svojho praktického lekára. Bol rád že ma vidí, opýtal sa ako sa mám. Povedal som že únava, práca a tak. A on mi tam na námestí zmeral pulz. Hneď vedľa stánku so suvenírmi. Tak to je už iný prístup.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veľa milých vecí sa stalo. Stretol som aj svoju zubárku, tiež sa tam prišla potešiť atmosférou. Oblečená v kožuchu, dobre ju platím. Medzi rečou som prezradil, že sa mi zo zuba odlomil malý kúsok. Hneď kázala nech otvorím ústa a priamo tam mi spravila obhliadku poškodeného miesta. Také to bolo fajn.

Odchádzal som preč. S mokrým fľakom na bunde, ale s dobrým pocitom. Tento čas má niečo do seba. Ale už som do tvárí ľudí nepozeral, dúfal som, že nestretnem môjho urológa.


 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu