reklama

Zo života vysávača

Vysávač je chránený druh domáceho spotrebiča. Málokto mu venuje svoju priazeň len tak pre radosť a aj preto má menej aktívnych hodín ako napríklad mikrovlnka, alebo kávovar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ja sa prechádzam s vysávačom rád. Je to moja obľúbená činnosť hneď po sledovaní bubna práčky počas prania. Mám rád tú jeho nenásytnosť a tiež schopnosť zhltnúť ponožku len tak, ani to sústo nepotrebuje zapiť.

Vysávač žije schovaný pred zrakmi ľudí. Je dosť plachý a tiež jeho zjav nie je veľmi príťažlivý. Hadica ktorou sa kŕmi je vizuálne odstrašujúca. Pohybuje sa pomaly a to len za pomoci doprovodu. Nie je nutné prechádzať sa s ním každodenne, ale každý alergik ocení pravidelné kŕmenie.

Požiadal som tínedžerku aby použila vysávač. Vysávač sa od toho okamihu začal pomaly pohybovať smerom k jej izbe. Za jeden deň, tri metre. Za dva dni stál vysávač pred dverami do izby tínedžerky a nedočkavo čakal na výdatnú poživeň. Je to taká hra. Na tretí deň jemne naznačím, že vysávač čaká pred dverami, že nedokáže zaklopať. Na ďalší deň počujem hukot vysávača za zatvorenými dverami. Je to len taká hra. Zaklopem, otvorím. Vysávač uprostred izby zapnutý, tínedžerka leží na posteli, v ruke mobil. To, že sťahuje aplikáciu aby ho mohla ovládať na diaľku, jej už neuverím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V zápale práce povysávala aj klávesnicu notebooku. Písmená zmizli v útrobách okamžite. Zľakol som sa keď som to zbadal. Hneď som sa rozhodol pre zákrok. To predsa nemôže byť tak náročné, operovať vysávač. A keďže anestetikum musí byť, vytiahol som elektrický kábel zo zásuvky. Vybral som vrecko a opatrne sa prepracoval k obsahu. Bolo tam všetko čo som predpokladal, plus tri ponožky a tričko. Našiel som všetky písmená a objavil mince. Po sčítaní takmer päť eur.

V dnešnej dobe je veľmi málo priestoru venovaného vysávačom. Ich skromnému životu v prachu obydlí, ich každodennému boju o priazeň. Vysávačom nepošleš správu, nezavoláš priateľom, neumožnia ti pozrieť si tvoj obľúbený seriál. Neuvaria kávu a ani nevypražia rezeň. No dokážu niečo, čo žiaden iný domáci spotrebič nedokáže. Napríklad, aj niečo málo zarobiť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu