reklama

V čakárni u lekára

Sedel som v čakárni u lekára a čakal. Čo som v miestnosti s týmto názvom predpokladal. Na dverách ordinácie nápis, zaklopte a čakajte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Stará pani si doniesla vlnu na pletenie a plietla šál. Áno, zima sa blíži, pomyslel som si. Zabudnutá snehová vločka nalepená na skle okna, vystrihnutá z papiera, sa vyhrievala na lúčoch slnka a vrhala tieň, ktorý ochladzoval čakáreň na príjemných štyridsať stupňov. Keď pani dokončila šál, rozpárala ho a dala sa na pletenie čiapky.

Mamička ktorá prišla s batoľaťom, nestrácala čas. Keď dieťa zosilnelo, naučila ho chodiť a rozprávať. Mamička mala z dieťaťa radosť. Keďže času bolo neúrekom, začala ho učiť čítať. Ako metodické pomôcky si zvolila reklamné letáky volne položené na stolíku. Dieťa hláskovalo; bru-fen, nal-ge-sin. Dieťa to bolo veľmi šikovné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chlapík pri okne si na jedenie priniesol paradajky. Zjedol ich opatrne, tak aby povyberal semiačka, ktoré potom vysušil na reklamnom letáku propagujúcom liek proti žalúdočnej kyseline. Semiačka nasadil do kvetináča v ktorom rástli svokrine jazyky. Hotový Mičurin, zhodnotil som, keď zbieral prvú úrodu. Podarilo sa mu skrížiť paradajky so svokriným jazykom. Plod nazval, svokrine oči.

Nečakane sa otvorili dvere do ordinácie. Vychádzal z nich mladík. Čakal som, že zbadám jeho mamu, ktorá tam vstúpila samotná pred určitým časom ako tehotná. Mladík sa vo dverách zarazil, na niečo si spomenul. Vo dverách sa otočil, vstúpil naspäť do ordinácie a privrel za sebou dvere.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

My v čakárni sme sa opäť sústredili na čakanie. To nám celkom išlo. Niekto do našej kroniky, ktorú sme pred určitým časom zaviedli na počesť spoločne stráveného času, napísal na stranu dvestosedemdesiatdva veľkým písmom. Do ordinácie sa otvorili dvere.

Keď som konečne vstúpil do ordinácie, celkom ma to potešilo. Chcel som to zvestovať na sociálnych sieťach, no mobil sa mi vybil ešte v roku, keď bol Kiska prezident. Čakáte dlho? Spýtala sa ma doktorka žoviálne. V tom momente sa vo mne začala hromadiť zvláštna energia, o ktorej som podľa triašky tela usúdil, že nebude pozitívna. Ani nie. Zavtipkoval som. Potreboval som len potvrdenie pre zamestnávateľa. No už som dôchodca, času mám dosť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu