reklama

Kúpiť kvety

Zo všetkých kvetín sa mi najviac páči ruža. Kontrast pasívnej ochrany na stonke a krásy hodvábnych lupeňov, má silnú výpovednú hodnotu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ruží som za svoj život kúpil toľko, že z ich stoniek by som hravo vyrobil rebrík priamo do neba. Raz, keď som mal hlboko do vrecka, vyrobil som ružu z papiera. Stonku s pichliačmi, listy i kvet. Rastlinu som vyfarbil, zelenou listy a červenou kvet. Keď som ružu daroval, čakal som prekvapený povzdych nad krásou a závrat nadšenia z mojej šikovnosti. No počul som len,to je môj rubínový lak na nechty?

Po čase som sa vzdal ruží, hoci ich farebné spektrum ponúka možnosť obdarovať pri každej príležitosti. Prestalo sa mi páčiť, že tie potvory po čase vo váze zvädli. Skúšal som ich krásu konzervovať prirodzeným spôsobom, sušil, lakoval, fotil. Pridával do vody vo váze prípravky a látky, ktoré mali predĺžiť ich život. Bolo to márne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal som kupovať kvety v kvetináči. Predpokladal som, že tie budú dlhšie potechou pre oči. No zistil som, že mnohé takéto kvetiny sú veľmi chúlostivé. V kvetinárstve nádhera, no doma, celkom pekný šalát. Kaktus, ten vydrží večne a netreba ho takmer vôbec polievať.

Takže vstaň a choď. Zachráň kvety z kvetinárstva, nech nezvädnú zabudnuté v tmavom sklade. Sprav radosť, prekvap. Pripomeň sa originálne, že ti na niečom podstatnom záleží. A hoci nový mobil spôsobí viac iskričiek v očiach, mysli na to dôležité a hlavne na cenu. Ak nekúpiš mame kvet, polroka ti neuvarí sviečkovú. Ak nekúpiš priateľke kvet, niekoľko týždňov ju bude večer bolieť hlava.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu