reklama

Matrac

Kúpil som si nový matrac na postel. Výrobca garantuje spánok ako v bavlnke. Za tie peniaze som si mohol kúpiť meter kubický bavlny, čo je fakt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Celý deň som chodil okolo neho a nevedel som sa dočkať, kedy si ľahnem a privriem oči. O druhej popoludní som to už nevydržal. Začal som zívať, vyhovoril som sa sa na veľkú únavu a všetkým som poprial dobrú noc, pretože ráno musím skoro vstávať.

Pomaly, ako keď som naposledy o polnoci otváral chladničku, som si ľahol. Opatrne som sa vystrel a čakal, kedy sa rovina matraca prispôsobí môjmu telu. Vlákna, ktoré sú všité do poťahu a podľa mňa negujú gravitáciu, splnili účel. Výplň matraca sa napojila nawifinu, vyhodnotila moju váhu, výšku a cez komplikované výpočty aktivovala všetky svoje funkcie. Levitoval som niekde medzi zemou a nebom. Zatvoril som oči a zaspal okamžite

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvý ranný budík, prezývaný tester, ktorý má preveriť hĺbku môjho spánku som nepočul. Nechápem. Druhý budík v mobile, spolu s vibráciou na doske poličky, sa zázračne presunul na kraj a spadol. Neviem vysvetliť, ako je možné, že zvonenie prestalo. Keď sa aktivoval tretí budík, tiež som ho nepočul, hoci intenzita zvonenia pravidelne vyplaší holubov na parapete susedovho okna. Inak prepáč, že to musíš stále utierať

Rádio budík v kuchyni je zvyčajne rezerva, ktorej melódie si vychutnávam pri pití kávy, nachystaný do práce. Ale ako som ležal na tom matraci a z niekade, z nekonkrétna som počul melódie, pocítil som radosť, ako dobre som kúpil. Matrac s hudbou, zazdalo sa mi v polospánku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šéfe, takže nie je to tým, že by som k práci nemal vzťah, bol nespôsobilý a chýbala mi zodpovednosť. Na vine je ten matrac, ja som naozaj, tak veľmi chcel. Pozriem sa do slovníka, čo si mi to vlastne povedal a už nikdy, naozaj nikdy nebudem v práci piť kávu a smiať sa zároveň.

 

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu