reklama

Pite vodu

Pitie vody patrí k človeku už od pradávna. Tento jednoduchý nápoj bol v mnohých lokalitách ľahko dostupný a aj preto sa stal obľúbeným pre širokú verejnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Voda je nápoj, ktorý vždy dokáže prekvapiť. Má lahodnú, neurčitú chuť a keď sa servíruje vychladená, dokáže osviežiť najmä v letnom období. Ale v tomto smere je univerzálna, aj v zimnom období dokáže uhasiť smäd. Okrem pitia, dokážeme vodu využiť na ďalšie účely.

Na vode sa dá korčuľovať, keď v zimnom období zmrzne. Je to veľká výhoda vody, že dokáže zmeniť skupenstvo. Zmrznutá voda sa ľahko skladuje v mraziaku. Keď v zime prší a je vhodná teplota, tak sneží, čo je ďalšia, pre mnohých milá podoba vody. Vo vode sa dá plávať. Čo je skoro to isté ako lietanie, len úplne iné. Po vode sa dá pohybovať pomocou jednoduchých zariadení. Tento pohyb je príjemný a celkom nenáročný. Po vode sa chodiť nedá. Mnoho odvážlivcov skúsilo chôdzu po vode a razom sa z nich stali plavci.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Smädný a unavený som vstúpil do putiky na rohu. Pristúpil som k baru, okom som fľochol na svojho koňa priviazaného pred lokálom. Barman potiahol z cigarety, osudovo prilepenej o spodnú peru a premeral si ma. Vás som tu ešte nevidel. Zhodnotil cez kúdol dymu, ktorý vypustil z úst. Za chrbtom mi vrzla stolička, no neobzrel som sa. V zrkadle za barmanom som videl, ako chlapík za mojim chrbtom vstáva. Bol som pokojný, vedel som, že mobil mám nabitý. Čo si dáte? Spýtal sa barman do absolútneho ticha.

Dal by som si pohár vody. Smädný som. Prašné cesty v Petržalke ma dostali. Zapýtal som si. Barman skoro prehltol cigaretu a za mojim chrbtom zacvakali spúšte fotoaparátov. Šum sa zmenil na vravu, potom na smiech. Barman sa pridal. Smial sa a špak v kútiku jeho úst sa ani nepohol. Máme. Povedal cez smiech a z očí si utrel slzy. Natočil do trojdecáku čistú vodu z vodovodu pred ním a pohár položil na bar. Chcete aj horalku? Máme. Dodal barman a v salóne sa spustil smiech, podobný nekonečnej streľbe z guľometu. Kone pred barom zvyknuto zaerdžali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama



 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu