reklama

Chuť na niečo

Snažím jesť zdravo. Čítam všetky návody, odpisujem recepty do hrubého zošita. Zeleniny a ovocia som zjedol na tony.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Na trhu ma zdravia už z diaľky a na prsty rúk mi vešajú plné tašky. Miešam šaláty, strúham mrkvu, dusím kaleráby. Recepty striedam pravidelne. Včera som nachystal fazuľové fašírky. Boli vynikajúce. Potykal som si so šalotkou a naučil som sa zjesť cviklu ako jablko. Táto cesta je náročná a obdivujem všetkých, ktorý vôbec nejedia nič nezdravé, sladké.

Kríza prichádza pravidelne. Je neurčitá, ako otázka pod vodou. Dráždivá, ako nakrájaná cibuľa pod nosom. Zvláštna chuť na niečo. Neurčitá, rozťahaná cez celý dlhý deň. Naposledy som kvôli kríze otvoril chladničku a prebehol všetko farebné. Začal som opatrne. Skúsil som horčicu a nič.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom som sa napil vody, márne som dúfal, že potlačí ten pocit. Zjedol som jablko. Ovsené vločky a banán. Chuť na niečo sa ticho smiala. Vypil som liter mlieko, zjedol mrkvu a trúfol som si na kaleráb.

A potom, keď chuť na niečo, krúžila okolo ako sup, ktorý nevie čo uloviť, tak vtedy. Presne vtedy za špaldoovou múkou, za sušenými paradajkami som našiel čokoládu na varenie. Nech večne žije ten, čo zadefinoval, že čokoláda na varenie je čokoláda, ale nie taká čo sa dokáže zjesť hneď. Že má filter v názve, ktorý dá ruky preč. Že málokto sa slov, ako varenie, dotkne.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu