reklama

Nehaň kuriéra svojho

Objednal som si cez internet tovar. Pekne v kľude na lavičke v parku. Slnko svietilo a deň sa s nocou naťahoval niekde okraji.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pochváli som svoj palec, aký je šikovný, čo všetko dokáže. Vybaví korešpondenciu, vytočí telefónne čísla, objedná, dohodne. Môj palec sa vždy zúčastní všetkých dôležitých činností a o mnohých spontánne rozhodne.

Kuriér mal zásielku doručiť do dvoch garantovaných dní. Na tretí deň zavolal, že to bude deň štvrtý. V nepokoji som prežil ďalšie hodiny čakania. Na štvrtý deň zavolal, že tovar doručí o tretej, nedočkavo som ho vyzeral, hodinu po termíne. Mal som nachystané sťažnosti a ponosy. Chcel som sa dohadovať a žiadať kompenzáciu. Argumentovať a byť nahnevaný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď prišiel, prudko zabrzdil svoju veľkú dodávku. Vyskočil z auta mladík, čo ešte včera bol dieťaťom, odsunul bočné dvere. Bolo tam milión balíkov. Niektoré sa nedočkavo posunuli k dverám. Kuriér mal ruky od prachu a na čele kropaje potu. Sústavne mu zvonil telefón a chlapík z neďalekého auta kričal, že ak okamžite neposunie auto, rozbije mu nos. 

Prevzal som balík a zaplatil. Ospravedlnenie čo mal kuriér v očiach, ani nemusel vysloviť. Mohol som, ale nepovedal som mu vôbec nič, len jediné; ďakujem.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu