reklama

Brigádnička v pokladni

Prešiel som ticho vedľa tresky, zagánil na salámu a do košíka hodil nátierku z brokolice. Prvá položka v nákupe musí byť predsa zelená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

K môjmu nákupu som priložil grahamové pečivá, jablká a minerálnu vodu. A potom som zvedavo pozrel na ranný nákup ostatných. Chlapi v montérkach, tak ako vždy, brali oravskú slaninu, chlieb a horčicu. Ich raňajkový hit. Kalórie nerátajú, dôležitá je pre nich chuť domova. Starší pán, ktorý každé ráno zaparkuje pred obchodom luxusnú limuzínu, mal v košíku tresku, biele pečivo a noviny. Minulosť nezaprie, ani zvyky a možno len na toaletu nemá dosah wifina. Slečna, vedomá svojho zjavu, vykúpaná v parfume, ktorý dokáže rozplakať i zdatnejšie povahy, do košíka vložila pagáč a dve paradajky. Pousmial som sa, pagáče ležali v priehradke, sójové pečivo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V pokladni sa často menia brigádnici. Máloktorý vydrží. Vyložil som tovar na pult. Nová brigádnička s trasúcimi rukami posúvala tovar. Oči dokorán, overovala na malom displeji správnosť činnosti elektronického zariadenia. Keď skončila, zdvihla oči a vyplašene pozrela na mňa. Všimol som si, ako nepatrne pohla spodnou sánkou.

Prosím vás, žuvačky už nemáte? Spýtal som sa, pretože som nikde nevidel môj obľúbený pohlcovač stresu a náhradu jedla.

Už nie, odpovedala a urobila obrovskú bublinu. Táto baba určite vydrží.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu