reklama

Som ušetril

Prišiel som z práce domov. Deti sa hrali v izbe. Vypol som svetlo v kuchyni, na chodbe, v spálni a na záchode. Už dávno viem, že je jednoduchšie zhasínať za nimi, ako ich stále upozorňovať nech si dajú pozor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Umyl som riady v studenej vode a z chladničky vybral akciové červené víno od Vianoc. Nalial som si deci. Octová kyslá chuť jabĺk mnou zatriasla, zimomriavky sa mi spravili aj na čele. Ale čo sa dá robiť

Kde sa dá zatiahnem brzdu. Zhasínam rozsvietené svetlá, korigujem spotrebu. Vysvetľujem funkcie vypínača na stene. Má dve komplikované polohy, zapnúť a vypnúť. Nechápem zdôvodneniu, ja som tam, keď tam nie je nik. Z každého ušetreného centu sa teším, ale len tak trochu, šetrím emóciami. Čo môžem urobím svojpomocne. Opravím čo sa pokazí, vymením so sebazaprením, žiarovku čo nesvieti. Prišijem si gombík na nohaviciach, ktorý odpadol z veľkého pnutia a potom sa teším koľko som ušetril.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zapálil som v kuchyni sviečku na stole. Vybral ihlu a niť. Potom som sa snažil tenký koniec nite prevliecť, cez takmer neviditeľné ucho ihly. Zo sústredenia som sa až chvel. Trýzeň to bola neskutočná, no musel som to urobiť, rozsvietil som svetlo.

Podmienky sa zlepšili, no ruky svetlo nepredĺžilo. Snažil som sa, nádej tam bola. Už sa mi to skoro podarilo, keď sa zrazu detská ruka vplazila okolo zárubne do kuchyne, k vypínaču svetla. A nesvieti sa tu náhodou zbytočne? Dodal hlas spoza dverí

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu