reklama

Mäkké alebo tvrdé

Tento text je pre každú osobu, v ktorej už dozrel stav, že dosť bolo núdze z toho, ako správne ukladať znak ku znaku, tak ako káže náuka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Hľadal som spôsob, ako v sebe nastálo túto vedu zabetónovať. Vzdelával som sa nocou, dňom. Mordoval sa s náukou. Dúfal som a nádejal sa. A keď som mal dojem, že už, hups a bolo to nesprávne. Moja večná slabosť, s ktorou som nevedel v hlave zjednať nápravu. Hoc som sa v probléme motal neustále.

Až dnes ráno, ako som kráčal do práce, dostal som super nápad, ako stále nebúrať zákon o správnom znaku v slove, vo vete. Ponúkam vám ho a úplne zadarmo. Môžte ho podať každému, kto má tento problém. Púť svetom bude zrazu pekná pre každého. Už nebude text, nedostatkom vloženého znaku, provokovať k slovnému útoku, už len obsahom môže rozdúchať plameň a nakopnúť hnev.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prajem vám tento večer pokoj a bohatú slovnú zásobu na tento môj plán.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu