reklama

Chlapi vo vlaku

Bežal som podchodom. Môj prvý beh tento rok, prebiehal celkom spontánne. Akýsi chlapík sa ma snažil predbehnúť chôdzou. Dosiahol to ľahko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Chcel stihnúť ten istý vlak ako ja. Odbočil na schody, tam sa mi podarilo znížiť jeho náskok. Spoločne sme sa ocitli na peróne, vlaková súprava stála na určenom mieste. Dverami zívala na dvoch zadychčaných chlapov. Vhupli sme dnu skokom naučeným v mladosti, keď ešte existoval neznámy dôvod skákať cez kaluže.

Miesta boli takmer obsadené. Len v jednej štyrke, dve voľné sedadlá. Oproti sebe sedeli dve ženy. Jedna staršia dáma v slušivej blúzke, okolo krku šatka a v očiach pokoj z prežitého. Druhá mladá, krátka sukňa, nohy prekrížené v ruke telefón a v očiach všetko čo sa dá predstaviť. Chlap bol pohotovejší, rýchla chôdza neunavila jeho úsudok tak, ako mňa beh. Sadol vedľa slečny a pohŕdavo pozrel na mňa, s víťazným kývnutím hlavy na mladosť vedľa neho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobre tak. Spýtal som sa na zvolenie a prisadol vedľa staršej dámy. Vlak sa pohol a teplo rozpáleného vagóna sa dalo do pohybu. Vydýchaný vzduch sa zdarma viezol krajinou. Prvé kvapky potu sa drali na svet, spoznať krajinu buničitých vreckoviek. Chlap oproti pozrel koketne na slečnu a niečo povedal, usmiala sa kútikom. Potom si utrel čelo a rozopol vrchný gombík na košeli. Mapy neznámych kontinentov sa začali vykreslovať na tkanine jeho odevu. Odfúkol, prevrátil oči.

Vtedy staršia dáma vedľa mňa vybrala z kabelky veľký vejár. Rozprestrela ho a rokmi trénovaným, chvením v zápästí ho uviedla do pohybu. Na svoju tvár a zvyšok mojím smerom. Prúd vzduchu zmiešaný s decentným parfumom, s telom mentolu, bol ako balzam presne pre mňa. Chlap oproti si utrel vlhké oči, aby videl môj spokojný výraz v tvári. Provokatívne, i s určitým zadosťučinením, som si zapol košeľu až ku krku.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu