reklama

Značkové dievča

Vonku cez tridsať stupňov a v obchodnom dome dievča, cez značkovú kabelku prehodený značkový sveter.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Doba vyžaduje vychytené značky produktov. Jasne definujú spoločenský status. Značka za každú cenu, pridá hodnotu. Dodá výraz, ktorý ostatným vrazí do nosa ako odor, vyrobený tým najlepším znalcom, isto značkovým.

Dievča so značkovým svetrom, prehodeným cez značkovú kabelku, kráčala obchodnými priestormi. Kráčala a chodidlá obuté v značkových topánkach, kládla na mramorovú dlažbu tak, akoby kráčala po lane. To je tá chôdza, ktorú sa treba naučiť, sú to značkové kroky.

Sedel som tam a schoval svoje žabky z miletičky. Dievča v značkovom tričku, v značkovej sukni, kráčala s bradou vystrčenou vpred, rozrážala celkom obyčajný vzduch. V jednej ruke značkový mobil a v druhej prázdna plastová fľaša od značkovej vody.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počkal som kým prešla a premýšľal aké to musí byť, v tom značkovom svete úžasné. Nabil som zdarma batériu môjho fejkového mobilného telefónu a išiel som pre svoj šitný bajk, zamknutý pred obchodným domom o dopravnú značku. O modlu môjho značkového sveta. A vtedy som ju zbadal. Značkový sveter, kabelka, na hlave značkové slnečné okuliare. Vyšla z dámskych toaliet. V jednej ruke značkový telefón a v druhej značková fľaša z plastu, už bola plná vody zo záchodu.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu