reklama

Stolovanie

Ráno, keď som išiel do práce, zobral som aj starý stôl. Niesol som ho do kontajnera na komunálny odpad. Už z diaľky som videl, že skončí v dobrej spoločnosti. Vyhodené kreslá, stoličky, vaňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Položil som stôl na hromadu a rozlúčil som sa. Nostalgicky zaspomínal na chvíle, ktoré som pri ňom presedel.

Kúpil som totiž do kuchyne nový stôl. Ten starý, kempingový, začal byť malý pre všetky stoličky ktoré pribudli. Zložil som ho a odložil. Niekoľko týždňov som ho chránil vlastným telom. Skrýval ho. Tajil a obhajoval jeho existenciu jednoduchým zvratom, čo ak. Chcel som ho uložiť do pivnice, no tam sa nezmestil, je plná, veď čo ak. Do pivnice sa zmestí už len listová obálka. Bez poštovej známky, samozrejme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcel som sa ho zbaviť, niečo som mu dlhoval. Vždy keď som pri ňom sedel, tak mi vyčítal, kedy ho vraj zoberiem niekam von, niekam kempovať, keď už bol na ten účel vyrobený. Sľuboval som mu, že raz spolu vyrazíme niekam do lesa. Tam ho na lúke rozložím a budem z neho jesť lesné jahody i med. Veverička na strome bude ohrýzať šišku a bude na jeho jednoduchý povrch trúsiť, presne tak, ako to má rád.

Pýtal som sa kdekoho, či nepotrebuje. Aj kamarátovi som ho núkal do nového bytu, aj inzerát som zverejnil, že predám skladací stôl, vhodný na kempovanie. Pýtali sa, či za použitý stôl nie je tisícpäťsto eur priveľa. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podvečer som sa vracal z práce. Kontajner ešte neodniesli. Deti zobrali z hromady môj stôl a postavili ho v tieni paneláku na pokosenú trávu. Sedeli okolo na stoličkách, večerali piesok a malé kamene. Paličkami sa kŕmili, akože. Vo vani sa akože kúpal pes. Takto si stôl konečne užil kempovanie. Bol som spokojný.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu