reklama

Dve podprsenky

Gombík a dierka na páse mojich nohavíc majú krízu. Pomaly sa vzďaľujú od seba. Je to nezastaviteľný proces. Tak sa rozhodli, ja to rešpektujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Veľkonočné smoothie z údeného mäsa ich vzťahu vôbec neprospelo. Párkrát som sa pokúsil dať ich nasilu dohromady, ale ich odhodlanie, žiť každý na inom konci, je nezvratné. Nechal som ich tak, nech osve zabudnú na spoločné, pevné zovretia a vybral som sa kúpiť si nohavice nové.

Kedysi som si nohavice ani neskúšal. Mal som konfekčnú postavu a nemusel som sa odhaľovať na cudzích miestach. Vybral som model, veľkosť a pri pokladni zaplatil. Vo všetkom som sa vedel predstaviť. Dnes je to iné, postava sa mení podľa ročných období, no hlavne brucho, to si žije svoj vlastný život. Rozdelilo už nejeden vzťah, gombík - dierka. Vytkol som mu, že zas išiel jeden pár od seba, že vstúpilo ako tretí do ľúbostného pomeru, ale brucho je egoista. Rozťahuje sa, preteká cez pás nohavíc, zvedavo vykúka spod trička a všade chce byť prvé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V obchode som sa ľahko rozhodol pre model. Ponuka bola široká, vybral som hneď tri veľkosti. Odhodlane som vstúpil do skúšobnej kabíny a zatiahol záves. Niekto tam nechal veci, ktoré si skúšal. Blúzku, sukňu a dve podprsenky. Ignoroval som to, vyzliekol som sa. Skúšal som prvé nohavice, boli tesné, druhé vyžadovali pri obliekaní obrovskú silu. Použil som ju a počul som ako švy zastonali. Tretie nohavice som pretiahol cez obliny. Všetko v poriadku, zips do polovice, no gombík bol stále od dierky neskutočne ďaleko. Brucho sa začalo predvádzať. Pozeralo na svoje dielo a potom na odraz v zrkadle. Prisahám, že tým svojím jedným okom žmurklo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sklamane som sa obliekol a zbalil som všetky veci v skúšobnej kabínke. Urobil som to podvedome. Hneď za rohom som prekvapil štyri slečny. Pozreli na podprsenky v mojich rukách a potom na môj hrudník. Začali sa chichotať. Áno, takmer, ale ešte stále nie určite. Pomyslel som si ich smerom. Zachránila ma predavačka, milá osoba a veľmi empatická. Ponúkla mi fantastický produkt. Kúpil som si nohavice, v páse majú gumu. Samozrejme, je to len dočasné riešenie, ale veľmi komfortné. A brucho? To sa snaží, ale guma ho k ničomu zásadnému nepustí.

https://blogerroka.sk/2017/marian-baran/

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu