reklama

Hlina

Keď som prichádzal z práce, na parkovisku som si všimol suseda. Mordoval sa s veľkou cestovnou taškou. Vybral ju z kufra auta a položil na zem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Poprosil ma či by som mu nepomohol. Prikývol som. Tento rok som bol už dvakrát v posilke, tak som si trúfol. Podelili sme si uši čo trčali z veľkej tašky, ošúchaná tkanina sa zarezávala do dlane. Taška to bola riadne ťažká.

Sused je veľký chlap. Je vyšší ako ja a to je málokto. Jeden z mála ktorému vidím nosné dierky. Kedysi musel mať riadnu silu. Nahnutí od tašky sme sa pomaly presunuli k vchodu do paneláku a potom k výťahu. Vystreli sme sa a niekde v chrbtoch to zapraskalo. Čo to máte? Spýtal som sa. Hlinu som bol nabrať na záhrade. Pre tú moju. Priesady bude sadiť. Usmial sa. Prikývol som, akože rozumiem. Mne na balkóne v črepníkoch začala rašiť burina. Asi je ten čas.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď výťah zastavil na prízemí, nastúpili sme a vyviezli sme sa na jeho poschodie. Preniesli sme tašku k dverám kam ma ťahal. Tam sa šikovne vyzul a zrazu ma začal ťahať s taškou k bytu oproti. Vybral kľúče a začal odomykať dvere. Nechápavo som pozrel na jeho obrovské, vychodené šnurovacie topánky pri dverách oproti. Pozrel na mňa. Sused išiel na liečenie, nech sa pani nebojí, nech jej hocikto na dvere nezvoní. Povedal a uškrnul sa.

https://blogerroka.sk/2017/marian-baran/

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu