reklama

Musíš byť viac chlpatý

Bol som kamarátovi vyvenčiť psa. Jednorázová záležitosť. Psa poznám a myslím si, že ho celkom poslúcham.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Kamarátovi som polial kvety, vyjedol chladničku a minul toaletný papier. Potom som sa venoval psovi, je cvičený. Reaguje na mnohé povely, napríklad zožer to, poď von, pozeraj na mňa a štekaj pekne. Vždy zavrtel chvostom, keď som ho dôverne oslovil, aby na mňa neskákal a nohavice mi nedriapal.

Pred domom som psa upol na vôdzku. Začal ma ťahať a hoci je to malý tvor, má štyri nohy a jeden cieľ, ktorý je vždy vzdialený. Ťahal ma priamo do pivárne. Nad terasou slnečníky a tam si ľahol. Obsluha mu doniesla misku s vodou a nejaké dobroty priamo pod ňufák. Každý sa pri ňom pristavil a venoval mu pár sekúnd. Nechcel odísť. Až keď som vypil pár pív, pozorne mi ich rátal, až potom sa zdvihol a začal ma ťahať preč. Priamo k lavičke na ktorej sedeli ženy a dozerali na hrajúce sa deti. Zvýskli, potešili sa, že psa vidia a začali ho hladiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toľko radosti som už dávno nevidel. No ahoj, ty si ale zlatý. Lichotili mu a on sa len vyvalil na bok. Keď bol celkom strapatý, začal ma ťahať ďalej. Prešli sme veľký kus územia. Každý ho chcel pozdraviť a maznať sa s ním.

Keď sme sa vrátili do bytu, ľahol si pred televízor a vrčal na mňa kým som mu ho nezapol. Prepol som na futbal, až potom bol spokojný a začal pravidelne odfukovať. Pozrel som smutne na jeho psí život. Do denníka na čistú stranu som si poznačil. Musíš byť asi viac chlpatý.

https://blogerroka.sk/2017/marian-baran/

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu