reklama

Lyžicou

Bol som sa najesť v reštaurácii. Chladnička nedokáže ísť sama nakúpiť a sporák, kovová dekorácia kuchyne, sa márne núkala k plynulému použitiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Jedenie mi ide veľmi dobre, som v tom výborný. Táto činnosť je moja najobľúbenejšia a jediná, ktorá sa mi nedokáže nikdy zunovať. Robím ju rád a často. Vzhľadom k dlhoročným skúsenostiam, dokážem zjesť všetko a veľa. Roky praxe spravili zo mňa nekonfliktného konzumenta. Viem oceniť kvalitu a nefrflem nad kvantitou.

Posledné týždne trénujem každý deň, už od rána a s malými prestávkami si nakladám dostatočné dávky. Sú dni, keď mám niekoľko-fázové tréningy. Tesne pred spaním sústo, niečo malé pod zub, nie je výnimkou. Niekedy sa v noci zobudím a idem niečo zjesť. Pre dobrú formu sa treba vedieť obetovať. Žiadna výzva ma neprekvapí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V reštaurácii som si objednal. Čašníčka pozrela na prázdne miesta. Ale tá porcia, to je pre štyroch? Zjete to? Spýtala sa. Mlčky som prikývol. Keď na stôl priniesla tanier s dobrotami, spokojne som si začal pripravovať vidličku a nôž, aby si to čašníčka všimla. Keď záujem okolia opadol, zobral som do ruky lyžicu. Mne najmilší nástroj. Nemôžem predsa babke počas sviatkov povedať, nevládzem.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu