reklama

Päťdesiat odtieňov hrianky

Bol som si v obchode kúpiť niečo zdravé, nech podporím imunitu. Tak ako písali v jednej knihe za pár eur, všetko čo začína na c je vhodné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Do košíka som vložil cesnak, cibuľu, citróny, clobásu a celkom malý kúsok clačenky. Už pohľad na cesnak pôsobil zázračne, podmanivá vôňa obnaženého strúčika objala jednu celú hemisféru. Pri regáloch s jogurtmi ma prepadla chuť na hrianky.

Rukou chránenou celofánovou rukavicou som vyhľadal chlieb, vhodný na opekací akt. Ideálny na prirodzenú premenu, vplyvom ohnivých jazykov plynového horáka.

Intímna chvíľa krajca chleba, začína jeho nahotou, ležiac v rozpálenom oleji. Odovzdaný tej chvíli, nebráni sa, vie že všetko čo bude nasledovať je správne. Symfónia škvarenia sprevádza jeho nedočkavú premenu, od všedného vzhľadu až po takmer uhlie. Niekoľko odtieňov v primerane rýchlom slede.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď bolo po všetkom a studený čaj spláchol okamih, ako keď dážď umyje tváre milencov, ktorí pozerali s nádejou do neba a mysleli si, že čaro hrianky nikdy neskončí, tak potom som otvoril okno. Nadýchol som sa, s náznakom jedinečnej chuti na jazyku. A riadne vyvetral, nech po hriechu nezostane žiadna stopa.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu