reklama

Vrtieť zadkom

Dvaja chlapi stoja každé ráno na zastávke autobusu v družnej debate. Keď zbadám náš autobus v diaľke, urobím krok dopredu, potom oni a keď autobus zastaví, nastúpime. Náš autobus zbadám aj keď ešte nie je vidieť. Počujem ho, cítim

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Jedno ráno som autobus dobiehal. Zasekol som sa vo výťahu, pretože som si kýchol. Kabína sa zatriasla a výťah ostal stáť. Neznáma osoba v ňom zanechala ranný odor, zubná pasta, káva a niečo. Chvíľu trvalo kým sa kabína pohla. Autobus som dobiehal rezkým krokom, hoci som vedel že je to beznádejné.

Skúsil som vrtieť zadkom, pretože som odpozoroval, že jedna slečna touto technikou každé ráno dosiahne, že vodič autobusu na ňu počká, kým sa priblíži a nastúpi. Ja som nedobehol. Udýchaný som pozeral na tých dvoch chlapov, ako sa spoza okna na mojom výkone uškŕňajú, v odchádzajúcom autobuse.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dvaja chlapi na zastávke autobusu v živej debate. Keď zbadám náš autobus v diaľke, urobím krok dopredu, potom oni. Keď autobus zastaví, nastúpime. Každé ráno, treba vedieť zabúdať.

Po niekoľkých dňoch ráno. Zbadal som autobus v diaľke, urobil krok vpred. Chlapi zaujatí dialógom, naučene po mne zopakovali. Keď autobus zastavil, nastúpili sme. Chlapi si spokojne sadli. Tesne pred tým ako sa zatvorili dvere som vystúpil. Nebol to náš autobus. Vedel som, že som urobil niečo zlé, ale napriek tomu som sa pousmial.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu