reklama

Byť hercom

Raz som sa nadránom vracal zo spoločenskej akcie. Bola jeseň a na chodníkoch sa povaľovali listy rozmočené dažďom. Fúkal vietor a tak som si vyhrnul golier na saku. Cítil som sa ako postava z dobrého filmu, ktorá práve za sebou ne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Razantne som kráčal po chodníku a moje topánky klopali po asfalte, po mačacích hlavách i betóne. Moje topánky bubnovali cestou a niekde na horizonte som zachytil purpurovú vlnu slnka. Zvukár zvuk chôdze neskôr upraví, nik to nespozná. Podrážky mojich topánok, určené iba do suchého prostredia salónov, postupne nasakovali vodou. Oťaželi a ku zvuku chôdze sa pridalo čvachtanie.

V polovici cesty každá jedna topánky vážila niekoľko kíl. A potom sa podrážky rozpadli. Vyzul som topánky a stiahol ponožky. Jeseň je fajn, keď nie je príliš studená a ráno je ako fľaša vína, nie je jediná. Byť nahý a bosý je to isté, táto veta v pozadí záberu, bude neskôr vymenená za zvuk lokomotívy, má to isté posolstvo. Cítil som veľmi sebaisto. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestou som začal stretávať bežcov. Niektorí si ma vôbec nevšímali. Niektorí sa zasmiali, iní pokrútili hlavou. Predstavil som tie nekonečné titulky na konci filmu a mená všetkých, ktorí sa zúčastnili. Pri veľkej trávnatej ploche chlap venčil psa. Veľké zviera behalo po tráve a naháňalo neviditeľného kamaráta. Chlap si ma premeriaval ako som sa približoval. Keď som bol pri ňom, vybral z vrecka peniaze a niekoľko bankoviek mi podal, kúpte si poriadne topánky. A potom mi dal ešte jednu bankovku. A niekde si dajte kávu, tá vás postaví na nohy.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu