reklama

Tukológia

Dávnejšie som stál pred zrkadlom, len tak v trenírkach a pozeral som sklamane na odraz. Hovoril som si smutne, prečo práve ja musím mať telo samý sval. Na bruchu tehličky, vytesané ako do mramoru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Široké ramená s pletencami svalov, bicepsy ako kolesá a stehná svalnaté ako kôň. Prečo práve ja musím byť tak namakaný, zúfal som a márne hľadal na svojom tele aspoň gram tuku, aby som sa obveselil. No pod kožou iba vlákna svalov, sa hrali s mojím zúfalstvom.

Hneď v ten deň som začal na sebe pracovať. Rituálne som sa zbavil chlebíkov z pufovanej ryže a zeleninu vrátil prírode. Zvýšil som príjem kalórií a obmedzil pohyb na minimum. Bojoval som, prekonával som sa a zápasil s pokušením dať si aspoň sústo zeleninového šalátu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sníval som o sóji a túto túžbu zajedal klobásou. Prahol som po kuracine na pare a miesto toho jedol pečenú kačku s kapustou a knedľami. Snívalo sa mi ako cvičím s činkami, robím tisíc brušákov, či ako s číslom na hrudi bežím maratón s ostatnými. Desivé sny, keď som mal pocit, že som zlyhal.

Ale nakoniec som to zvládol. Dnes mám konečne poriadne brucho a hoci to bola dlhá cesta, plná odriekania, stálo to za to. Treba len veľmi chcieť, treba sa prekonať. Musím dodať, že som sa počas celej doby riadil vlastnou intuíciou a nepoužil som literatúru ani žiadne prípravky. Len môj um a odhodlanie.

Mám ešte rezervy, musím na sebe veľa pracovať. Som trochu tučný, ale dokázal som to úplne sám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama





 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu