reklama

Do svadby dva dni

Kúpil som si nove topánky na svadbu. Budem tam ako hosť, ale topánky, hoci budú skôr pod stolom s dobrotami, treba mat poriadne. Veď čo keď ma niekto do tanca vyzve, ako by som ináč, pôsobivé tanečné kreácie predviedol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Sú iba na jednu, konkrétnu príležitosť a dlho som plakal pri pokladni, kým som hotovosť platobnou kartou na účet predajne previedol. Sú príliš elegantné na pláž a veľmi lesklé do práce. Behať sa v nich nedá dlhšiu trať a pri futbale by sa po trávniku šmýkali, pretože majú podrážku hladkú, priľnavú na tanečný parket. Sú svadobné a budú do ďalšej svadby oddychovať v skrini, hneď vedľa gumených čižiem, plutiev a lyžiarok.

Keď som si ich v obchode skúšal, sadli ako uliate. To len doma, keď som si ich obul, začali omínať a to som len z kuchyne na balkón prešiel, aby som na dennom svetle videl ako sa lesknú novotou. Zľakol som sa, že mi noha nečakane narástla a investícia do vzhľadu ma bude na nohách tlačiť. Povedal som si, že ich musím rozchodiť. To znamená, prispôsobiť obuv nohe používaním, čiže chôdzou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krížom cez byt to mám niekoľko metrov, čo chôdzi poskytuje dostatočný priestor, ale nebolo to ono. Tiež som kráčaním po parketách vytváral hluk a ten neprospieva dobrým susedským vzťahom. Zhoršujúci sa stav vzťahu, deklarovala suseda údermi na radiátor. Nebolo to teda až tak vážne. V jedinej krízovej situácii zvonila pri dverách. To vtedy, keď sa moja mačka hrala s diaľkovým ovládačom od televízora a ja som nebol doma. Podarilo sa jej zapnúť televízor a v úľaku, keď hlavný hrdina filmu z nekonečného zásobníka rozdával rany, tak vtedy pridala zvuk.

Schody som vytipoval ako ideál, na prispôsobenie nových topánok nohe. Kráčajúc nocou pomedzi paneláky, oblečený v šortkách a v tielku, na nohách svadobné topánky, by som mohol náhodou u nechceného pozorovateľa vyprovokovať šialené predstavy. Schody dole a hore, to bol môj plán. Celkom sa mi to páčilo a už som sa chystal zopakovať si to v lyžiarkach. Cestou hore som stretol suseda, len tak v károvaných trenkách. Kam tak večer, susedko? Pozdravil som, aby som strhol jeho záujem na zdroj slov. Ale, idem vyhodiť smeti. Odpovedal, na nohách lakovky, ten musel byť veľmi odvážny.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu