reklama

Malina

Ráno som sa oholil a usúdil, že holenie je veľmi príjemná záležitosť a celý tento proces prináša nemalé množstvo radosti. Bol som prekvapený, ako málo mi ku šťastiu stačí. Zahanbil som sa nad svojou skromnosťou a vzápätí potešil, pretože isto opäť zarastiem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Použil som kolínsku v hojnom množstve, žiadnych pár kvapiek, veď moja nebola a vyšiel na dvor. Stála tam krava a spokojne prežúvala. Môj uhladený vzhľad sa jej páčil, oblizla sa, kolínska jej zavoňala, oblizla sa ešte raz. Jej údiv nad mojím zjavom zanechal v tráve veľkú stopu.

Prekvapila ma zrána taká návšteva, čakal som vtáka na strome, hrdličku na rímse, alebo motýľa na kvete púpavy. Krava takto zrána, to musí niečo dôležité znamenať. Zamyslel som sa nad tým osudovým znamením a sledoval muchy so zeleným chrbtom, ako sa na hostinu zlietali. Stará, útla žena od susedov, sa cez kríky predrala a už kravu hrešila kam sa zas vybrala. Prepáčte, občas sa zatúla, musím ju po celej dedine hľadať. Povedala a už aj kravu preč ťahala. No poď Malina, poď moja, len si tuto pána vystrašila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podvečer keď som sa vracal z lesa, pri potoku na konci dediny stála krava Malina. Otočila sa a pozerala priamo na mňa, dobrý skutok, cez tristo kíl, sa núkal prirodzeným šarmom. Zobral som ju za roh a ťahal domov. Poď Malina, poď moja. Moja som zdôraznil, pretože viem, ako veľa to pre kravu znamená. Kráčala pomaly, občas zastavila, akoby zabudla čo vlastne od nej chcem. Neúnavne som ju nabádal k chôdzi a určoval smer.

Krava nie je pes, keď jej poviete, K nohe, mávne chvostom. Keď hodíte trs trávy do diaľky a zavelíte, Prines, nespraví vôbec nič. Pri prvých domoch sa zaťala a ostala stáť, musel som ju trochu potlačiť, no hlavne zašepkať, Poď moja. Z terasy krčmy ma apaticky sledovali chlapi ako za mnou kráča krava a ja jej občas niečo do ucha zašepkám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Suseda poďakovala, keď videla že jej kravu vediem. Ako ste to dokázali? To nestojí za reč, bola to malina, utrúsil som a nič viac o mojich rozsiahlych skúsenostiach s kravami som jej neprezradil.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu