reklama

Stolička

Bol som na návšteve a dostal som do daru stoličku na ktorej som tam sedel. Taká obyčajná drevená, s pevným miestom na sedenie, čo ju držia pohromade dve veľké skrutky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Potešil som sa tomu daru, hlavne preto, že podobnú mala moja stará mama. Ale tá mojej starej mamy nebola obyčajná, bola to pilotná kabína lietadla, aj pretekárske auto a inokedy buldozér. S tou darovanou to už bolo iné, bola výhradne na sedenie. Hneď som si ju vyskúšal vo výťahu a musím priznať, že sedieť vo výťahu je dosť komfortné. Sedieť je fajn, lebo sedieť, je neskutočne blízko k ležať.

Ani na vlakovej stanici som stoličku nenechal zapadať železničným prachom a sadol som si. Zistenie, že vďaka vlastnej stoličke si môžem sadnúť kamkoľvek a to s čo najlepším výhľadom, ma tešilo. Sedel som kdekoľvek a ostatní závistlivo na mňa pozerali z lavičky pevne pripevnenej k podložke. Chlapík v modrej uniforme prechádzajúci okolo ma upozornil, že si nemôžem len tak hocikde zabrať meter štvorcový, asi netušil že to boli dva kubické metre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mať vlastnú stoličku vo vlaku je zvláštny úkaz, vďaka ktorému každý majiteľ miestenky nadobudne rozpačitý pocit. Kde kto na vás gáni z miesta od okna, ktoré si zaplatil, či z pozície ulička, ktoré sa nedá nijak zmeniť. Sadol som si tak aby som nezavadzal, no zároveň tak, aby som sa cítil príjemne a keď prišla sprievodkyňa, prítomnosť stoličky považovala za moju snahu obísť pravidlá. Povedal som jej že sa mýli, že nie som špekulant, len špeditér z cudzej dobrej vôle.

Aj v autobuse som na stoličke sedel, lebo je veľmi zvláštne stáť vedľa stoličky, keď sa nachádzate v priestore, kde sedenie je bonus pre najrýchlejších, pre tých čo majú dobré kombinačné schopnosti v priestore. Videl som, že mať vlastnú stoličku sa mnohým profesionálom páči a závistlivo gánili, pretože im také jednoduché riešenie nenapadlo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri dome v ktorom bývam som stoličku požičal kamarátovi. Svietilo slnko a deti sa hrali na ihrisku v hojnom počte. Dobre mu padlo sadnúť si a tak pozorovať ich počiny, sediac dohliadať na detské zábavky. Keď mi ju večer doniesol, zhodli sme sa že mať vlastnú stoličku stále k dispozícii je fajn. Sedel si na nej aj vo výťahu, že? Spýtal som sa. Aj keď som čakal na výťah, odpovedal a dodal, aj v obchode keď som čakal pri pokladni.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu