reklama

Húžva

Bolo neskoro večer, keď som prišiel k tvojim rodičom prenocovať. Čakali ma s tanierom karfiolovej polievky a jablkovým koláčom. Keď som jedol, tvoja mama sa posadila oproti a pozerala na mňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Bola to dobrota. Dlane oddychovali, prsty na jej rukách sa dotýkali, akoby sa dávno nevideli. Rozprávala čo v ten deň zažila. Potom som dostal poskladané pyžamo a prianie pekných snov na celú noc. Upadol som do páperových perín odkázaný na spánok. Obliečky sušené na šnúrach za domom voňali lesom a pokosenou trávou.

V kuchyni na stene kyvadlo hodín krájalo vzduch a v izbe na lampe viselo malé lietadlo. Linka priamo do detstva. Keď som sa prebudil, ostal som ešte chvíľu ležať v posteli. Za oknom svietilo slnko a bolo poriadne vysoko. Tvoj otec stál v záhrade opretý o motyku a pozeral pred seba, za sebou všetka robota. V kuchyni na stole, raňajky a čaj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som odchádzal, tvoja mama mi podala zabalenú desiatu a jablko, spravila krížik na čelo. A kedy zas prídeš, Martin? V piatok mama, tak ako vždy. Nedovolil som si nič iné povedať, tak nezabudni prísť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu