reklama

Kočíky so spiacimi deťmi

V obci Muráň je križovatka, je výnimočná tým, že sa tam križujú cesty. A to konkrétne hlavná s vedľajšou. A niekde odtiaľ, mal odchádzať môj autobus ďalej. Miesto nástupu nebolo riadne označené, zorientoval som sa podľa ľudí s batožinou, väčšou ako piatkový nákup.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po križovatke kráčali dievčatá a tlačili kočíky so spiacimi deťmi. Mali namaľované oči a ich zafúľaným svetom fúkal vietor od západu. Každá matka má v očiach zvláštny lesk, ktorý žiadna šminka neschová. Prechádzali ku vedľajšej ulici, nemali žiadnu obavu. Auto ktoré ich mohlo ohroziť, prešlo pred polhodinou.

Muž, na predpokladanom nástupišti autobusu, mi povedal, že kedysi sa tam piekli fantastické buchty. Márne ich všade zháňal, aj v blízkej krčme a bol smutný zo zistenej skutočnosti. Autobus asi meškal a keď niečo asi mešká, tak to asi nechýba. Veľký chlap vo flanelovej košeli stál uprostred križovatky a so zaťatou päsťou hromžil žene na hlavnej ceste. Stála, ako napnutá struna na harfe, trochu predklonená a napriek útlejšiemu zjavu zahrmela spŕšku slov. Chlap sa zrazu stiahol, žena náhle schovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dievčatá odtlačili kočíky do bezpečia a na križovatke pristálo niekoľko dofajčených cigariet, z hlúčika chlapov opretých o zábradlie. Vtedy do zákruty vošiel autobus a zastavil priamo pri nás. Kým som zaplatil vodičovi, ešte raz som sa obzrel. Po križovatke kráčali dievčatá a tlačili kočíkmi so spiacimi deťmi. Ich domov asi vietor nezmení.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu