reklama

Deväťdesiat vajec

Ráno sa v kúpeľni nerozsvietila žiarovka. Rannú hygienu som vykonal potme, po pamäti, veď to robím každé ráno, muselo sa to predsa podariť. Vlákno sa v sklenenej banke žiarovky pod napätím pretrhlo, tma vyhrala v toaletných priestoroch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Celý deň som na to myslel, lebo kúpeľňa bez svetla, je len tmavá všedná komora, stratí sa kúzlo farebných kachličiek. Umývať sa v takej kúpeľni nemá žiadne čaro. Je to ako pozerať televízor odzadu, ako obdivovať balet cez rozhlas. Nie je to ono. V obchode sa ma predavač pýtal, akú chcem, koľko wattov a tak podobne, bol to znalec. Tak som mu povedal, že sklenenú a takú akurát, lebo železná žiarovka by svoje poslanie nesplnila.

Preniesť žiarovku celým mestom, nie je jednoduchá úloha. Tento úkon vyžaduje veľa úskokov, zdráhania a znalosť pomerov. Došlo mi to v autobuse, keď som jej krehký povrch, ukrytý v škatuľke, musel chrániť telom. Aj nad hlavu som ju pár krát zdvihol, keď tlak neustával a svetlu hrozilo nebezpečenstvo. V tlaku cudzích tiel, som operatívne hľadal pre ňu bezpečné miesto. Pozor, mám žiarovku, vravel som chlapovi s batohom na chrbte. Hej, odvrkol mi, tak to si ešte neniesol deväťdesiat vajec z Miletičky. Bol to profesionál.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu