reklama

Nikotín prehovoril

Keď ešte bola zima ako sa patrí, išiel som pred obedom mestom, aj so svojou elektronickou cigaretou. Ťahal som z nej ten nikotín a ona mi vždy lákavo blikla, magickým, modrým svetlom oklamaného zlozvyku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bol som ešte inhalista amatér a dokázal som to jednoduché zariadenie nepustiť z úst. Kúdole pary sa mi krútili okolo hlavy neprestajne, kým som si nestanovil jasné pravidlá. Tridsaťšesťtisíc potiahnutí denne, ani o jedno viac.

No a bola tá zima a para z cigarety bola o niečo krajšia ako obvykle. Keď sa mi podarilo vypustiť z úst tú najkrajšiu a najväčšiu paru v histórii elektronického fajčenia, pristúpil ku mne rozhojdaný chlap, či mu nepripálim. Do pokoja bol načatý, povedal, prosím vás. Ja mu na to, že mám elektronickú cigaretu a proces o ktorý žiada, sa nepodarí. Nepočúval a načiahol sa hlavou smerom ku mne, cigareta v ústach.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priložil som kovový koniec mojej cigarety k jeho tabaku. Niekoľkokrát potiahol a zrazu spokojne vyfúkol. Para z jeho úst stúpala k oblohe, zaškúlil na ňu. A šomrajúc, vraj sa nedá, odišiel preč krokom tanečníka. Pozeral som, ako odchádza preč, aj so svojou závislosťou na cigaretách. A pokojne som si šlukol paru zo svojho zariadenia, veď mi ostávalo v ten deň, ešte deväťstosedemdesiatdva potiahnutí.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu