reklama

Kravata

Dostal som zadarmo lístky na koncert a pri tej príležitosti som si kúpil novú kravatu. Kravata je dôležitá, je to šperk, ktorý sa síce neleskne ako diamant, ale pozornosť dokáže pútať podobne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Doma som vybral zo skrine môj obľúbený oblek a niekoľkými pohybmi ruky zmenil farebný odtieň látky. Zaspomínal na všetky tie chvíle, čo sme spolu strávili a potom som našiel vo vrecku ťahák na maturitu. Tak predsa bol v ľavom vrecku. Nesprávna polarita rúk, dokáže ovplyvniť budúcnosť.

Oblek mi sadol takmer ako uliaty, no musel som usúdiť, že dospelosť to je hlavne pás, ramená mám stále ako päťročný. Keď som sako nechal rozopnuté a poľutoval gombíky, že nič nebude. Keď som sa trochu nadýchol a prisľúbil nohaviciam, že v ten večer žiadne drepy, bolo to fajn. Kravatu som si uviazal na uzol, vianočka, tak akurát. Lebo keď odchádzate z domu a niečie ruky vám ten uzol upravia, vždy je to dotiahnutie. A práve toto dotiahnutie je jasným signálom, koľko pary môže v mužskom organizme putovať počas nasledujúcich chvíľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na koncerte bolo plno. Gitara položená na stojane, na malom pódiu, ladila s lakom klavíra. Čašníčka prijímala objednávky a podľa obsahu tácky, sa jednalo iba o ľahké nápoje na uvoľnenie hudobných zábran. Len pani s načesanou frizúrou, ktorá by sa pokojne mohla volať fúkaná, si objednala pivo. Hoci malé, ale pivo. K takej dáme sa pivo nehodí. Položí sa opatrne na stôl, vedľa pohára brandy. Vyčesaná dáma tekutinu prevráti do seba a zapije polovicou piva. Tak to asi má byť, keď sa mieša noblesa s prízemným obsahom alkoholu v pive.

Na pódium vyšiel hudobník a svojou prítomnosťou spôsobil šum. Bol to prvý zvuk, ktorý dokázal vylúdiť. Zobral gitaru, posadil sa a začal ladiť. Keď šponoval tú najtenšiu strunu, uvoľnil som si uzol na kravate. Hrali dobre, chlapík pri dverách, ku koncu predvádzal, ako sa sedí u zubára. Moju novú kravatu produkcia bavila, bola uvoľnená, civela na hudobníkov a nehybne počúvala celý večer. Ale bolo to zadarmo.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu