reklama

Parfum

Určite máte doma parfum a neviete od koho ste ho dostali. Možno aj viete, ale nepriznáte kvôli dobrým vzťahom. Je to ten flakón čo stojí medzi ostatnými a jediný dôvod prečo ho beriete do rúk je ten, že sadá na neho prach rýchlejšie, ako na ostatné predmety v okolí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Zosuniete každé zrnko prachu z jeho povrchu, utriete koliesko na poličke, aby vzhľadovo evokoval atraktívnosť v používaní, pred očami návštev. Jedna z nich je určite tá, čo investovala do tejto jedinečnej vône. Možno ho i zoberiete a niečo málo, tajne aplikujete niekam, kde to necítiť, rýchlo to vyprchá, alebo sa to dá spláchnuť, aby táto umelo vytvorená spotreba potešila oči darcu. Tiež si na parfum spomeniete, keď prihorí hrianka v kuchyni, alebo v chladničke umrie cibuľa. Ale napriek tomu ho nepoužijete, lebo pach zuhoľnateného chleba nie je až tak nepríjemný a chladničku máte radi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som mal dvoch holubov, čo neboli tak celkom moji, ale poznali sme sa osobne. Už sa dlhšiu dobu neukázali. Naposledy jeden z nich zniesol vajce, myslím že to bol len jeden z nich, lebo obaja by zniesli vajcia dve. Bolo to narýchlo, ani nepostavili hniezdo, čo v holubej reči znamená, nenos tie dve plné tašky konárov. Ako ho zniesol, tak ho tam nechali, ani jednému sa nechcelo na neho sadnúť. Začali ale prilietať častejšie a s nimi asi všetci príbuzní z okolia. Zdalo sa že je to konkurz na vtáka, čo to vajce vysedí.

Povedal som, tak dosť. Čo ma to stálo zaklínadiel, mágie a prehovárania, nech môjmu balkónu dajú pokoj, nech idú radšej na susedov. No a vtedy som si spomenul na môj flakón s omamnou vôňou, čo už roky kempuje v kúpeľni. Aplikoval som ho na balkóne a holuby už neprileteli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aróma parfumu vyprcháva pomaly, je to už týždeň, čo molekuly tejto tajomnej kvapaliny opúšťajú skromný priestor, kedysi voľne dostupný z bytu. Najskôr prileteli také malé mušky, čo sa objavia vždy, keď niekto otvorí fľašu vína. Drobné nenápadne tvory, ani by som si ich nevšimol, keby sa splašene nerozlietali keď prilietajú včely. Môžu to byť ale osy, povrchová úprava je podobná. Neostanú dlho, trio sršňov ich hravo vytlačí z radu na delikátne stopy parfumu. Ďalších letcov nedokážem identifikovať presne, majú krídla a prilietajú v skupinkách. Jedine motýľ ,to krehké stvorenie, ten priletel sám a drzo si uplatnil svoj nárok na hostinu.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu