reklama

Drumbľa

Koncom leta, pri jednej malej železničnej stanici, sedela na lavičke partia mladých. Jeden z nich hral na gitare. Niečo také som už dávno nevidel. Niesť si gitaru do lesa je viac prekvapivé, ako vôbec do lesa ísť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Chalanisko na nej hral a celkom mu to išlo. Vždy som chcel vedieť na hrať na gitare ale prijal som skutočnosť, že tých strún je na môj úchop priveľa. Dnes by som možno dokázal na hmatník vyskladať z prstov akord, možno dva. Chalanisko hral práve melódiu, čo mi bola povedomá. Text som poznal, ale pre zachovanie dôstojnosti vlastnej i exteriéru, som si ho len hmkal. Jeho partia spievala odovzdane.

Myslím, že by mi celkom išla hra na drumbľu. Ale je pomerne ťažké, zohnať k tomuto nástroju použiteľný spevník. A málokto má pre tento hudobný nástroj pochopenie. To pre gitaru sa nájde vždy dosť uší. Hoc poslucháčov na tom nástupišti bolo poskromne, tých uší tam bolo dvakrát toľko. Zrátal som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chalanisko v eufórii koncertného úspechu sa ma spýtal, či neskúsim. Okúňal som sa ako sa len dalo, ale keďže som nepovedal rezolútne nie, gitaru mi podal. Povedal som mu, že veľa toho neviem, ale on mal určite plán, veď prečo by som si nemohol riadnu hanbu spôsobiť.

Uchopil som ju a začal na nej len tak brnkať. Chalanisko sa nadýchol na pár vtipných poznámok, ale asi sa zľutoval a len utrúsil. No ukážte čo viete. To viem veľmi dobre a čo sa gitary týka, tak moje schopnosti sú definitívne. Viem naladiť gitaru, povedal som mu a naladil, pretože to potrebovala. Nech hrajú tí čo to vedia. Ja som sa naučil poriadne, gitaru len naladiť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu