reklama

Lotéria

Zbohatnúť poctivou prácou sa nedá. Je to skutočnosť overená generáciami, je to fakt, ktorý má milióny očitých svedkov. Ja občas skúsim šťastie v číselnej lotérii, snažím sa šťastie unaviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Mám stratégiu, mám dôkladnú prípravu a čísla ktoré raz budú vylosované. Tie sa vygenerovali rokmi. Dátumy narodenín, významných udalostí a tutovky, ktorých pôvod utajím. No asi je jednoduchšie vyvŕtať dieru do vody, ako vyhrať tie milióny, no nezúfam. Raz to predsa musí vyjsť.

Vhodným číslom, do súboru šťastných, môže byť aj popisné číslo domu. Alebo veľkosť obuvi. Spoje mestskej dopravy ktoré sú často využívané, či vzhľad čísla. Napríklad číslo osem je celkom fajn. Fantázii sa medze nekladú. Nevhodným je obvod pása. Tiež neodporúčam vybrať si za šťastné číslo také, ktoré šťastné nie je. A zdôrazňujem, že hoci je nula číslo, nedokáže v kategórii šťastných fungovať samostatne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minule som si listoval v kuchárskej knihe mojej starej mamy, bolo pred výplatou. A keď som po hlavnom jedle nalistoval dezerty, našiel som tam lístok s číslami. Môj vnútorný hlas mi hneď povedal, že nie sú náhodné. Som sa pousmial popod fúz a potom popod druhý. Museli to byt jej šťastné čísla.

Zapol som internety a medzerníkom urýchlil proces zobrazovania vyžrebovaných čísiel, za uplynulé obdobie. Až na dlaniach sa mi spravili zimomriavky. Sústredene som kontroloval čísla. Ich nezvyčajne dlhá existencia sa núkala, ako nezvratný dôkaz o pravdivosti tvrdenia o šťastných číslach. Niekoľko hodín precíznej práce. Potom som pozrel na druhú stranu lístka. Bolo tam napísané: Každú hodinu ide autobus takto. Sobotu a nedeľu písať nebudem.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu