reklama

Milá pani Ježišková

Píšem vám tento list, lebo po uplynulé roky som ho vášmu manželovi adresoval a napriek mojej bezúhonnosti, nič z toho o čo som ho prosil mi nedoručil. Je isté že doma máte určitý vplyv, v mnohých smeroch, viem predsa že aj pracovný odev vášho manžela nie je mužský rozmar.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Chcel by som vás požiadať, aby ste mu môj list podsunuli a to hneď ráno keď raňajkuje lievance čo mu chystáte. Nech je začerstva sústredený na moje vianočné priania. Ak to nie sú lievance, tak prepáčte. Možno je to dvadsať deka tresky a štyri pečivá, lebo to je fajn aj pre mňa. Dokáže to pekne naštartovať náročný deň a energia sa uvoľňuje postupne.

Tiež by som váš chcel požiadať, aby ste sa za mňa prihovorili pánovi manželovi, keď už môj dokument bude čítať, nech všetky moje prosby bezodkladne vyplní. Môžem vám garantovať, že moje správanie počas roka bolo vzorné a tiež som splnil všetky podmienky ktoré predchádzajú tejto žiadosti, presne podľa manuálu; Už žiadne uhlie pod jedľou. Navyše som celý jeden deň spieval koledy a iné vianočné veci vykonával, s nadšením a odhodlaním jedinca, ktorý v tieto sviatky verí úprimne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zvlášť dajte na zreteľ, že tú sódu bikarbónu a sklenený pohár urgentne potrebujem. Sú to skromné priania, viem. Nech sú vložené do kufra nového auta, tak ako som v liste uviedol na strane deväťdesiatdva v kapitole predbežné opatrenia. Tiež zdôrazňujem položku stodvadsaťpäť v zozname, na strane dva, ktorá tak ako ostatné nesmie byť opomenutá. Bez šesťnohej kačky si neviem predstaviť tieto Vianoce. Doživotná renta nie je žart, ale nevyhnutnosť priamo súvisiaca s vážnosťou môjho listu.

Mila pani Ježišková, viem že máte dobré srdce a mojej skromnej prosbe vyhoviete. Sľubujem, tak ako som aj vášmu manželovi pred rokmi, že vašu adresu nikomu neprezradím. Na revanš budem o vás len priaznivé legendy síriť a vaše meno v dobrom, medzi pospolitým ľudom spomínať.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu