reklama

Nalačno

Ráno som išiel na odber krvi. Zobral som si hneď štyri litre v koženom obale, aby bolo dosť. V obale som mal iba krv, išiel som nalačno. Ani vody som sa nenapil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Niekde sa stala chyba, doktorka v ten deň neordinovala. Nemal som komu odovzdať svoju kvapalinu. Obeta hladu pre to ráno, vyšla navnivoč. Keď som tam už bol, veľmi som chcel misiu úspešne ukončiť. Oslovil som preto sestričku z vedľajšej ordinácie, či môžem u nej odovzdať potrebný materiál. Zasmiala sa, tušila že som hladný. Povedala rezolútne nie.

Odchádzal som aj so svojou krvou preč a pekne výťahom, lebo po schodoch by sa mi zatočila od hladu hlava. Predsa len, je to prvé poschodie. Vo výťahu stála staršia dáma, tak som sa jej hneď zdôveril, lebo to sa zvyčajne uľaví. Spýtala sa, či som sa dobre pozrel na termín odberu a ja že hej, že mám fotografickú pamäť. Čo mobilom odfotím, to nezabudnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri východe z budovy som jej ešte porozprával, aké by to bolo fajn, keby krv brali na vrátnici. Žiadne starosti s ordinačnými hodinami. Žiadne preteky o prvú pozíciu v čakárni. Na vrátnici by bola sestrička a tá by každému na požiadanie zobrala ampulku krvi na rozbor. Tá staršia dáma zastala, usmiala sa a pozrela na mňa. Vedela že som nalačno.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu