reklama

Babské leto

Vracal som sa z obchodu, v rukách tašky z recyklovateľného materiálu. Pri parkovisku stál hlúčik starších dám. Všetky dve zúčastnené dámy odborne preberali počasie zo všetkých strán. Napäto stáli na špičkách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ich malí, zákonom povolení psi mi ovoňali tašky. Aróma zeleniny ich nadchla, jeden z nich zívol a ten druhý mi tiež ostal v ceste stáť. Viditeľne som hral neviditeľného, no skúseným dámam neunikne žiaden pokus amatéra. A za zlý herecky výkon rýchlejšia položila otázku, smerovala na mňa. To máme ale babie leto susedko, čo?

Na čele sa mi nazbierala z potu kvapka, nebola unikátna, no bola viditeľným dôkazom horúceho dňa začiatkom októbra. Odvážne som na otázku prikývol, veď nech sa deje čo sa má. Takéto babie leto tu už dávno nebolo, povedal som a dúfal, že nemí spoločníci dám budú vetu považovať za povel na rozchod. Ku kvapke na čele sa pridala ďalšia, rukoväte tašiek mi ostro zarezali do prstov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale bolo, odvrkla prvá, ja si pamätám aj v novembri také babie letá, že až. Druhá sa prekvapene zachvela; V novembri? No nehovor! Psi sa vydali za chvostmi, intenzita hlasu bola varovná. Čo ty môžeš vedieť, veď máš iba sedemdesiat rokov, nedala sa prvá, skúsenejšia, zrejme tá staršia.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu