reklama

Zelená

Mám v byte rastlinu a mám ju rád. Ak by to bola saláma, vyhodil by som ju, lebo je zelená. Ale je to rastlina a tie sú vždy zelené, až na prípady, keď zelené nie sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Pravidelne ju polievam odstátou vodou, nosím ju na balkón, na slnko, lebo sa mi nechce chodiť s ňou na prechádzky. Rozprávam sa s ňou každý deň a ona spokojne mlčí. Každý piatok ju sprchujem a ona je šťastná, lebo je stále zelená. To je aj zásadný rozdiel medzi salámou a rastlinou. Saláma sa zelená, ak je nešťastná.

Premýšľal som, že dokúpim ďalšie rastliny, ale nevedel som sa rozhodnúť. Mohol by to byť kaktus, no dosť bolí, keď sa s ním maznáte. Snáď mäsožravá rastlina by potešila, ale voda je predsa len lacnejšia. V kvetinárstve som videl krík s rajčinami, zaváhal som. Takú rastlinu, si snáď kúpia iba tí, čo svoj kvet dokážu zjesť. Ja taký nie som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja by som sa vzorne staral o svoje rastliny. Nie ako tí nezodpovední, čo svoje kvety jedia, kričia na ne a oplzlo im nadávajú. Alebo ako niektorí, čo vraj z rozmaru, či od samej lásky, dokážu rastliny ktoré vypestujú, vyfajčiť.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu