reklama

Vrany v Poprade

Turisti, nosili v plných batožinách, pred železničnou stanicou očakávanie i zážitky. Jedno aj druhé má svoju váhu, prehýbali sa preto obťažkané postavy, stovky nôh opatrne našľapovali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Na stromoch i na zemi, vrany. Boli hlučné a bolo ich veľa. Hlasno krákali, dávno som ich toľko nevidel. Viem o nich všetko. Vedia lietať, krákajú a majú zobák. Nereagujú na silné dupnutie nohou a máloktorý na tlesknutie, pri ktorom by sa taký holub išiel zblázniť. Na zimu neodlietajú do teplých krajín, zatiaľ.

Turista? Opýtal sa chlap, so silným závanom lacného destilátu a ignoroval môj batoh. Nie, prišiel som sem sledovať vrany, snažil som sa byť pohotový. Aha, prikývol chápajúc, a to sa ako volá? Vranológia, odpovedal som suverénne a pozrel na krákajúce tvory v korunách stromov, tak, vedecky. Aha, to poznám a cigaretka by nebola? Vybral som škatuľku a vtlačil mu do ruky žuvačku s nikotínom. Zaškeril a odišiel

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestou do budovy stanice, ma ten chlap zas odchytil, prežúvajúc moju žuvačku. Zdrapil za zápästie a ťahal bokom. Poďte tam, a ukazoval prstom doprostred trávy. Ležala tam mŕtva vrana. A čo? Spýtal som sa, keď ma pustil. No, nespíšete o tom zápisnicu? Opýtal sa vážne.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu