reklama

Nespite pri Dunaji

Ležal som na štrku a pozeral na vodu. Plávala tam loď s turistami a ja som mal v pláne, že keď budú bližšie, budem im mávať, aby vedeli, že my tu vieme čo sa patrí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Že sa z nich tešíme a niektorí si k vode obliekame červené plavky, strih z minulého storočia, keď sme ešte mali sedemdesiat kilogramov. Ale potom som si povedal, aké by to bolo fajn, trochu si zdriemnuť. Takéto myšlienky prichádzajú nečakane, prepadnú jedinca kdekoľvek a keby len to, taká myšlienka je ako vírus. Infikovane som zívol a dúfal, že na tej lodi nikto nesleduje breh ďalekohľadom. Pomyslel by si možno, že sme v tejto krajine bezočiví a máme veľké ústa. Bolo to veľkolepé zívnutie, ktoré sa nedalo zakryť rukou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počkal som kým odpláva loď a odvezie ďalej, jedinú predpokladanú civilizáciu v širokom okolí. Malo to byť, len také pár sekundové privretie očí, ako v autobuse, pred televízorom, na križovatke kým svieti červená, kým svieti oranžová, zelená, kým ťa niečo príjemné, ako klaksón kamióna nezobudí. A ty otvoríš oči a nevieš si pár sekúnd spomenúť, kde si. A cudzí vodič ti ukazuje najdlhší prst na svojej ruke, no ty už vieš, že to nie je like.

Prebudil som sa na obliznutie čela, takéto prebudenie bola moja premiéra. Ležal som stále na tom štrku, neďaleko tiekla voda a tesne pri mojej hlave, hlava dogy. Volala sa Nela a ja som bol fuj. Tak ma označil chlap, stojac pri vode. Ospravedlňoval sa, ale môj čin nebol správny, len tak hocikde privierať oči. Povedal som mu, že je to moja chyba, nemám čo spať pri vode. Raz som už takto zaspal a spálil som si chrbát. Urobili sa mi pľuzgiere a chrbát sa zmenil na pancier. Bol som ako ďalšia ninja korytnačka, Mariantelo, natretý pochúťkovou smotanou.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu