reklama

Loading

Od Bratislavy fúkal studený vietor. Slzili mi z neho oči, tŕpla tvár. Chlad útočil hlavne na ruky, nemal som si ich ako zohriať, pretože rukavice ostali doma v šuplíku hneď vedľa teplých ponožiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Päť stupňov s miernym vetrom, v predpovedi počasia, vyzerá pekne len vo vyhriatej obývačke. Ale každú chvíľu mal prísť vlak a táto skutočnosť trochu zvýšila teplotu ovzdušia. Vtom neznáma pani, sediaca asi v príjemnej kancelárii miešajúc si horúcu kávu, do mikrofónu nahlásila štyridsať minútové meškanie vlaku. Náhle sa ochladilo. Cestujúci si tuhšie pritiahol šál okolo krku, ďalší chladno zaklial.

Štyridsať minút je dosť dlhá doba, pomyslel som si. Výpravca, čo sa teraz už tak nevolá, ani nevyzeral tak, ako sa volal, povedal, že je to vážne. A potom zvedavému mladíkovi vysvetlil, že ďalší vlak nepríde, pokiaľ pokazený, ktorý prekáža na jedinej koľaji, neodtiahnu. Nechápal, tak sa ho výpravca spýtal, či už videl predbiehať sa električky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po päťdesiatich minútach prichádza informácia, ďalších deväťdesiat minút meškania. To je dlhá doba a chlapík čo sa už nevolá výpravca, sa ospravedlňoval. Vybral som z vrecka mobil a sformuloval požiadavku, ako sa dostať z tej dediny domov. Písalo by sa na ňom lepšie, ak by som mal päť palcov na ruke, ale nemám.

Zariadenie začalo pracovať a informovalo ma o tom slovom; Loading. Minúty ubiehali a nápis stále svietil na display. Už to prestalo byť nádejné, kto mal kam, odišiel. Po dvadsiatich minútach prišlo ku stanici auto, mladík k nemu pobehol a ostal stáť v pootvorených dverách. Zvedavo sa nás troch, ktorí sme ostali na stanici opýtal, či chceme odviesť do mesta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V aute bolo teplo a šofér bezpečne viedol auto po ceste. Pri prvých domoch mesta, som pozrel na display môjho mobilu, stále tam bolo to; Loading. Mobil nepretržite sťahoval z celého sveta informácie, ako a kadiaľ sa mám dostať domov. Nenachádzal odpoveď.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu