reklama

Bratislavská taxikárka

Včera som išiel z práce zas neskoro. Už nejazdili autobusy. Teda videl som ich pár, len všetky išli iným smerom a pomerne rýchlo. Zavolal som si taxík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Taxík šoférovala žena. Taxikárky sú fajn, sú milé, hovoria pekne a nesnažia sa vám do hlavy vyrozprávať dieru. Obchádzajú témami futbal a keď majú pracovnú pauzu, telefonujú s deťmi. Vravia im, kde majú odloženú večeru, akoby sa to miesto neustále menilo, akoby pred polnocou bol vhodný čas na jedlo.

Spýtala sa či idem z vianočného večierka. Odpovedal som jej, že ak by to tak bolo, idem predsa prvým ranným autobusom a zasmial som sa tak, ako som len dokázal po šestnástich hodinách v práci. Pochválila sa, vraj má rada zábavu, nikdy žiadnu nevynechá a má svoje zásady. Napríklad, že čierna sukňa a biela blúzka nič nepokazí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď zistila, že ma žiadna téma nezaujala a ďalej vytrvalo zívam do ruky, skúsila politiku. A veru mala prehľad. Spomenula i Noru a video, čo zhliadla na internete. Povedala: „Ta dobre ona hutori, ľen neznam, či jej my blaváci budzeme rozumec."

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu