reklama

Nemáš niečo sladké?

Babka s farebnou šatkou na hlave, priviedla na detské ihrisko troch šarvancov rôzneho veku. Sadla vedľa mňa a vyzbierala od chalanov fľašky s vodou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Vzápätí sa rozbehli smerom k preliezkám. Detí bolo dosť, svietilo slnko a babka si šatku zaviazanú pod krkom posunula trochu do čela. Sledoval som pohyb detí, hlavne toho môjho, ako lieta zaujatý hrou s novými kamarátmi. Obdivoval som nevyčerpateľnú energiu s akou behali, skrývali sa, skákali. A priznám, bol som len z toho pozorovania unavený.

„Babka nemáš niečo sladké?" Dobehli zadýchaní, po pár minútach strávených hrou a žobronili. A ona, že nemá, vraj zobrala len vodu. A tak stáli pri nej, vyprázdňovali fľašky, obzerajúc sa k ihrisku, aby im niečo neuniklo. „Naozaj nemáš?" Nedali chlapci pokoja. „Tak dobre, niečo predsa len mám," povedala babka a zalovila v malej kabelke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naozaj niečo mala, schované v bielej servítke, deti sa potešili. Zvedavosť ma nahla trochu nabok; veď čo to len môže byť. Mala tam pár kociek cukru. Kým opäť vyrazili za hrami, nakŕmili sa ako koníky z babkinej otvorenej dlane, pretože mali špinavé ruky.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu