reklama

Lakota

Večer som po ľadovej škrupine chodníka dotancoval pred večierku. Majú tam niekoľko druhov piva, všeličo do chladničky a iné dobroty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Po otvorení dverí predavačka pochválila môj cit pre rovnováhu a chlapovi pri pulte predala apaticky plastovú fľašu piva a cigarety. Ešte v obchodíku si jednu vrazil do úst a vrávorajúc odišiel. Mám ten obchod rád, pretože majú dlho otvorené.

Vypýtal som si chleba. Vtedy sa predavačka zmenila. Oči jej zažiarili a zdalo sa, že podrástla. Pred tvárou sa mi ocitli dva pecne, na rukách mikroténové vrecúška. V ten okamih bola iná. Núkala oba s oduševnením znalca. Opisovala vôňu, lesk kôrky. Spomenula múku, kvások a teplo. Pecne sa mi chveli pred očami, jeden tmavý a druhý biely. Opatrne palcom stlačila kôrku, raz jedného a potom druhého chleba. S natočenou hlavou absorboval ten zvuk, ako niečo výnimočné. Tešila sa z môjho krátkeho váhania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kázal som si biely. Pritakala, že je to dobrá voľba a šupla mi ho do papierového vrecúška. Doma som si odkrojil riadne široký krajec, striedka fantasticky voňala a prekrojené vzduchové bubliny sa spomalene vracali do pôvodnej veľkosti. Natrel som ten krajec hrubou vrstvou masla a posypal kryštálovým cukrom. Moja lakota na večer. Ďalší krajec som strovil samotný. Bol výborný, o poznanie lepší, ako kdekoľvek inde.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu