reklama

Pokušenia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počul som ako vrzli dvere, zvláštne. Ticho sa stalo samo.

Kyvadlo hodín reže vzduch, chirurgicky presne.

Dávkuje si rovnováhu v nerozhodnom rozpoložení.

Paplón ešte dýcha do tmy, vydychuje posledné kúsky noci.

Do vrásky tvojho veku, prvá je odmala, na výšku pamäti, hlbokú poklonu.

Zameriam naveky prekvapenie z toho gesta. Dostaneš meno.

Napíšem ti ho prstom na kožu. Zostane v červenej stope podráždených buniek.

Do lesku tvojich očí, mimiky presnosti, zalomím čas.

Mementom ľahkosti, aby krok sa nedal vykonať na prekonanie zábran.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Či pokušenia preplávať k dverám cez moria, okolo ostrovov zo včerajších stôp.

Biela stena pri dverách je oblepená dlaňami, ako som sa vyzúval.

Niektoré, keď som si z čela utieral pot.

Dve dlane sú tvoje. Pozerám na ne, cez ticho. Cez tmu.

Ich vlhko sa stráca, malo by byť ráno.

Zvýraznil by som ich ceruzou.

Boli by tam, kým by som ich nevtlačil do steny.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu