reklama

Chrúmať cukrík

Vždy mi je ľúto vyhodiť staré veci na oblečenie. Mám k nim citový vzťah. Mnohé kusy odložím a niekedy si ich oblečiem, len tak z nostalgie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sú spomienkou na časy ktoré boli. V pamäti sa mi objavia obrazy minulých čias. Napríklad menčestrová zimná bunda, podšitá nepravou kožušinou z neexistujúceho zvieraťa. Šialene pohodlná a neskutočne teplá. Obliekol som si ju a vrátil som sa v čase.

Nevedel som ju v páse zapnúť, asi sa v skrini zrazila. Okolo krku som si preto omotal šál a jeho konce spustil do dekoltu zrelých mužov. Veď aj rokov pribudlo, prečo nie kíl.

Vyšiel som von a spokojne som kráčal po chodníku. Ruky som vložil do vreciek a studený vietor som rozrážal provou svojho tela. S pokorou som prijal svoju vylepšenú aerodynamiku. Pri skúškach v tuneli, by bol môj koeficient isto veľmi priaznivý. Mnohé automobilky, by radi kopírovali tvar môjho tela, aby ponúkli zákazníkom skutočnú krásu a jedinečnú funkčnosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vo vrecku som našiel zdrap papiera s napísaným nákupným zoznamom.Chlieb, maslo, mlieko. Večné menu znalcov gastronómie. Bohaté raňajky, výdatný obed a lahodná večera. Samozrejme, ten popísaný papier bol i dôkazom, že už kedy, som si nevedel zapamätať tri nákupné položky.

V druhom vrecku som našiel cukrík. Spomenul som si, keď som kúpil celé balenie, bolo to dávno a bolo to veľmi pekné, mať celý balík len pre seba. Viem ale, že niektoré veci sa nikdy nepokazia, cukrík som rozbalil a vložil do úst. Chvíľu som cmúľal, no ťažko dosiahnuteľná sladká chuť, ma prinútila cukrík začať chrúmať.

Keď som prišiel domov, bundu som nahnevane hodil do skrine. Neusmieval som sa a vyhýbal som sa očnému kontaktu s každým. Ale neutajil som to dlho. Začali sa mi smiať a potom som sa začal smiať aj ja. Spomienky mi totiž vylomili zub. Môj vzhľad sa zmenil. Deti sa od smiechu váľali po zemi a mňa ten hnev, na mňa samotného prešiel.Chcel som vám len ukázať prečo nemáte cukríky chrúmať. Povedal som im pedagogicky, no neviem či ma počuli.

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu