reklama

Zastávky na znamenie

Bol som si s kamarátmi po dlhše dobe zacvičiť. Vložil som do toho všetko, bral som tie najťažšie činky. Precvičili sme celé telo, no hlavne biceps. Lebo biceps je cesta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Svalnaté paže sú symbolom sily, známkou predátora, jasne ukazujú kto má navrch. Tak mi povedali. Cvičil som intenzívne, nechcel som zaostať. Na druhý deň ráno, keď som lepiacou páskou pripevňoval zubnú kefku na kľučku dverí, aby som si dokázal umyť zuby, došlo mi, že sa niekde stala chyba. Mal som svalovicu, dotieravú, obmedzujúcu. Bicepsy, dva horúce, stuhnuté kamene, obmedzovali moju slobodnú vôľu.

Zastávky mestskej hromadnej dopravy, na znamenie, prestali pre mňa fungovať. Keď som chcel vystúpiť a dať vodičovi znamenie, nedokázal som v tej starej Karose tak vysoko zdvihnúť ruku. Musel som požiadať spolucestujúcich. Pomohli, ale začul som, ako niekto zamrmlal. Veď je iba osem hodín ráno a on už nedokáže ruku zdvihnúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa vracal domov, v autobuse som bol sám, vedel som čo robiť. Vystúpil som tam, kde som nechcel, bez znamenia a išiel zvyšok cesty pešo. Prinútilo ma to hlbšie sa zamyslieť nad prínosom týchto zmien. Spoznal som novú lokalitu. Obohatilo ma to o nové zážitky a niekoľkominútová prechádzka bola bonusom pre moje zdravie. Zmena niektorých zastávok, na znamenie, nie je náhodný, zbytočný a škodoradostný počin frustrovaného jedinca.

 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu