reklama

Nízkotučný život

Bol som v potravinách, do košíka vložil zeleninu i ovocie, na dekoráciu nákupu. Pri mäsových výrobkoch som čítal na obale slaniny drobný text, aby som s istotou kúpil produkt s najnižším obsahom tuku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nízkotučný život je plný odriekania a kompromisov. Nízkotučný život nechutí a ani nezasýti. Pri mliečnych výrobkoch som hľadal mlieko, aspoň liter nízkotučnej kvapaliny. Ponuka bola primeraná dobe. Čítal som zloženie, či neprekvapí a hlavne hľadal informáciu o tuku. Zistil som, že ma pri mojom výbere sleduje malý chlapec.

Sedel v nákupnom košíku, na mieste na tom určenom. Nebol tam preto, že by chôdzu nezvládal. Dôvod bol asi ten, že už isto ovládal aj beh. Sledoval ma, ako žmúrim na obal produktu. Chcel som mu povedať niečo o mlieku, zvlášť pravdu o nízkotučnom. Vieš, nízkotučné mlieko sa dojí z kráv, ktoré sú chované na tento účel. Sú to kravy vyšportované, šľachovité, čo na bežiacom páse trávia niekoľko hodín týždenne. Majú pozitívnu myseľ a pod kožou iba sval. Tajomstvo? Jedia iba to, čo je zelené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale usúdil som, že budem strohý. Mlieko. Povedal som a zdvihol krabicu pred chlapca, aby videl. Mlieko nám dávajú kravy. Chlapec ma pozorne sledoval.

Ujo, čo je to krava? Spýtal sa prekvapene.


 

Marian Baran

Marian Baran

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  660
  •  | 
  • Páči sa:  437x

mám rád červenú farbu a na raňajky pohár mlieka Zoznam autorových rubrík:  OsobnéOdpočutéOdkazyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu